انهدام باند تروریستی تجزیهطلب در خوزستان
مرکز اطلاعرسانی پلیس از انهدام یک باند تروریستی سه نفره در استان خوزستان خبر داد. 
به گزارش راهبرد معاصر به نقل از مرکز اطلاعرسانی پلیس خوزستان در روز دوشنبه ۲۵ اسفندماه، یک باند سه نفره وابسته به گروهکهای تجزیهطلب که در حال برنامهریزی برای اقدامات تروریستی برای حمله مسلحانه به مراکز انتظامی و نظامی بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات انتظامی استان شناسایی و دستگیر شدند.
گفتنی است این تیم سه نفره برای اقدامات تروریستی خود مبالغ هنگفتی از گروهکهای معاند دریافت کرده بودند تا در فرصت مناسب به مراکز نظامی و انتظامی حمله مسلحانه کنند./ ایسنا